Alpí competició

Alpí Competició

Alevins, Infantils, Juvenils, Sèniors

Dissabtes, diumenges i vacances escolars

OBLIGATORI: Uniforme  complert del club,  Llicencia Catalana o Estatal  segons categoria, us del casc i tortuga.

El preu de temporada no inclou ni inscripcions, ni desplaçaments, ni allotjaments a curses.

Quotes de soci: No incloses en el preu

Els components dels diferents equips obligatòriament hauran  de fer ús del uniforme del club, ( anorac,  pantalón  negre, dessuadora , polar , mono de cursa).

A les curses en la que es competeix com a club tindrà que utilitzar mínim l’anorac .

ESQUÍ  NOCTURN:   COMPETICIÓ

Com be sabeu Masella ha il·luminat part de l’estació , l’estadi de pletes , davallada, muntanyes russes, esquirols, i altres pistes fins arribar al pla, l’equip tècnic creu convenient que els esportistes en edat de competir  seria molt convenient que adquireixin el forfet suplement nocturn doncs es faran algunes curses  i entrenaments que  seran voluntaris doncs tenen un cost econòmic, el cost d’aquest forfet suplement s’amortitza en cinc dies.

REQUERIMENTS

• Quota de Competició (Consultar Club). Aquesta quota contempla les despeses ocasionades pels entrenament, assessorament, material tècnic per a tota la temporada d’hivern.
  • Quota de soci del Club Esquí Terrassa 12€ (es paga una vegada a l’any)
  • Matrícula, és un pagament únic per família de 120 € ,que només hauràs d’abonar si és el primer any que formes part de l’equip de Competició del Club d’Esquí
  • Abonament de Temporada de l’estació Masella o ALP2500 (també és possible la compra de forfaits diaris o pacs de 6 dies, que s’abonaran al moment)
  • Llicencia estatal o catalana segons categoria per INFANTILS, JUVENILS, SENIORS Llicencia Catalana ALEVINS I ALEVINS II
  • L’Uniforme del Club per aquesta modalitat és obligatori, per formar part de l’equip de competició hauràs d’anar degudament uniformat: pantaló negre i anorak i windstoper del club.

NORMES

• A les curses en la que es participa representant al club tindrà que utilitzar mínim l’anorac. La utilització del casc serà obligatori en totes les modalitats de cursets.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER LA INSCRIPCIÓ

Fotografia carnet
Llibre de família o DNI
Comprovant transferència al compte bancari del club:

2100 0087 67 0201093719

amb un avançament de 400 € .

Cal fer aquest dipòsit per tal de dur a terme la matrícula abans del 30 de novembre de 2015.

Contacta amb nosaltres per obtenir informació sobre els preus

CONTACTAR

.

CONTACTA PER LA INSCRIPCIÓ, INFORMACIÓ DE PREUS I TOTA LA INFORMACIÓ ADICIONAL QUE NECESSITIS

CONTACTAR

Vols patrocinar el CET? Envia’ns la teva proposta!