Alpí iniciació

Alpí Iniciació

CURSOS D’INICIACIÓ A L’ESQUÍ    (A partir de 3 anys)

Cursos destinats a nens que mai s’han posat uns esquís, no saben fer “cunya”, girar ni frenar.

INICI: 6 de desembre 2015

FINALITZACIÓ: 27 març 2016

A l’inicií del curs les classes seran particulars un monitor per nen fins que el nen hagi assolit un nivell mínim per anar en grup. HORARI: 9:00h a 14:00h Durant el dia es farà una pausa per esmorzar. (11:00h). Normes generals durant la pausa.

Els nens han de portar esmorzar de casa, entrepà i beguda. Aconsellem als pares no ser-hi a l’hora d’esmorzar. Els monitors no podran comprar menjar pels nens.

Normes generals.

Els pares no es poden posar en contacte directament amb els monitors, hauran de fer-ho a través de la coordinadora del club. És obligatori l’ús del CASC i la TORTUGA (protecció per l’esquena) i MASCARA D’ESQUÍ (no ulleres de sol normals). Aconsellem que els guants i pantalons tinguin una mínima qualitat, per evitar que aquests quedin xops. Com a distintiu d’identitat i seguretat aconsellem portar l’anorac de club o portar sempre el peto que el club us deixarà.

OBLIGATORI FORFAIT TRAMITAT PEL CLUB

OBLIGATORI ASSEGURANÇA TRAMITADA PEL CLUB
Quotes de soci no incloses en el preu

REQUERIMENTS

• Quota de Competició (Consultar Club). Aquesta quota contempla les despeses ocasionades pels entrenament, assessorament, material tècnic per a tota la temporada d’hivern.
  • Quota de soci del Club Esquí Terrassa 12€ (es paga una vegada a l’any)
  • Matrícula, és un pagament únic per família de 120 € ,que només hauràs d’abonar si és el primer any que formes part de l’equip de Competició del Club d’Esquí
  • Abonament de Temporada de l’estació Masella o ALP2500 (també és possible la compra de forfaits diaris o pacs de 6 dies, que s’abonaran al moment)
  • Llicencia estatal o catalana segons categoria per INFANTILS, JUVENILS, SENIORS Llicencia Catalana ALEVINS I ALEVINS II
  • L’Uniforme del Club per aquesta modalitat és obligatori, per formar part de l’equip de competició hauràs d’anar degudament uniformat: pantaló negre i anorak i windstoper del club.

NORMES

Cal complir la condició de soci, En opció temporada complerta, és necessari un certificat mèdic (no cal oficial) en el que hi consti el nom i cognoms del facultatiu segell i nº de col∙legiat és suficient. Signar el full de condicions i autorització paterna o del tutor legal, en totes les opcions estar en possessió de l’assegurança o llicencia de la temporada vigent

Utilitzar totes les mesures de seguretat, Casc, Tortuga, Mascara, (NO ULLERES)

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER LA INSCRIPCIÓ

Fotografia carnet
Llibre de família o DNI
Comprovant transferència al compte bancari del club:

2100 0087 67 0201093719

amb un avançament de 400 € .

Cal fer aquest dipòsit per tal de dur a terme la matrícula abans del 30 de novembre de 2015.

Contacta amb nosaltres per obtenir informació sobre els preus

CONTACTAR

.

CONTACTA PER LA INSCRIPCIÓ, INFORMACIÓ DE PREUS I TOTA LA INFORMACIÓ ADICIONAL QUE NECESSITIS

CONTACTAR

Vols patrocinar el CET? Envia’ns la teva proposta!