MÀSTERS

MÀSTERS ESQUÍ ALPÍ

Cursos destinats a adults de més de 30 anys que ja saben esquiar i volen competir en les lligues que ofereix la Federació.

INICI: Novembre 2020

FINALITZACIÓ: A determinar

Dissabtes, diumenges

HORARI: 9:00h a 14:00h.

Durant el dia es farà una pausa per esmorzar (11:00h).

MÀSTERS ESQUÍ ALPÍ

La catègoria de Màsters té com a objectiu formar corredors i corredores que puguin i vulguin competir en Lliga Catalana, Estatal tenint en compte els valors de l’esport com l’esforç, la disciplina. Juntament de la mà de la diversió i motivació per a la pràctica d’aquest esport.

Dins de la competició podem trobar diferents catègories.

Per a poder a dur a terme els cursos de la millor forma possible és important seguir unes normes generals

CATEGORIES

És un circuit on corren des d’Alevins fins a Màsters. Els corredors/es participen en esdeveniments en el territori català i tenen accés a proves d’àmbit nacional.

Els esportistes estan dividits entre les diferents categories en funció dels rangs d’edat:

• Alevins (de 8 a 12 anys)
  • Infantils (de 12 a 16 anys)
  • Juvenils (de 16 a 30)
  • Sèniors (a partir de 30)

La lliga d’Interclubs és un circuit únicament regional on els corredors participen en proves del territori català.

Dintre d’Interclubs, els corredors estan dividits entre les diferents categories en funció dels rangs d’edat:

• Infantils (de 12 a 16 anys)
  • Juvenils (de 16 a 30)
  • Màsters (a partir de 30)

NORMES GENERALS

Material i seguretat

És obligatori l’ús del CASC i la TORTUGA (protecció per l’esquena)

Cal complir la condició de soci. És necessari un certificat mèdic (no cal oficial) en el que hi consti el nom i cognoms del facultatiu segell i nº de col∙legiat és suficient. En totes les opcions estar en possessió de l’assegurança o llicencia de la temporada vigent.

Quotes de soci no incloses en el preu del curs.

OBLIGATORI FORFAIT TRAMITAT PEL CLUB – ALP 2500

OBLIGATORI ASSEGURANÇA TRAMITADA PEL CLUB

I LLICÈNCIA CATALANA O ESTATAL (Sogons categòria)

REQUERIMENTS

• Quota de Competició (Consultar Club). Aquesta quota contempla les despeses ocasionades pels entrenament, assessorament i material tècnic per a tota la temporada d’hivern.
  • Abonament de Temporada ALP2500. Molts entrenaments es faràn entre Masella i La Molina.
  • Llicència estatal o catalana segons categoria per INFANTILS, JUVENILS, SENIORS
  • Llicencia Catalana ALEVINS I ALEVINS II
  • L’Uniforme del Club per aquesta modalitat és obligatori, per formar part de l’equip de competició s’ha d’anar degudament uniformat: pantaló negre, dessuadora, anorac i windstoper del club.

ESQUÍ  NOCTURN

Com bé sabeu Masella ha il·luminat part de l’estació , l’Estadi de pletes, Davallada, Muntanyes russes, Esquirols, i altres pistes fins arribar al pla. L’equip tècnic creu convenient que els esportistes en edat de competir adquireixin el forfet suplement nocturn, doncs es faràn algunes curses  i entrenaments voluntaris. El cost d’aquest forfet suplement s’amortitza en cinc dies.

QUÈ NECESSITES PER A LA INSCRIPCIÓ?

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A LA INSCRIPCIÓ

• Fotografia carnet.
  • Llibre de família o DNI
  • Certificat mèdic (no cal oficial).
  • Comprovant transferència al compte bancari del club:

2100 0087 67 0201093719

Cal fer aquest dipòsit per tal de dur a terme la matrícula abans del 30 de novembre de 2020.

El preu de temporada no inclou ni inscripcions, ni desplaçaments, ni allotjaments a curses.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Contacta per a fer la inscripció, saber la informació de preus i tota la informació addicional que necessitis.

Open chat
Necessites més informació?
Posa't en contacte amb nosaltres!
Hola!
En que et podem ajudar?