Competicio: Alevins, Infantils, Juvenils, Sèniors

Cursos destinats a nens que ja saben esquiar

Grups reduïts i segons el nivell assolit, s’intenta que siguin d’edats similars encara que es té en compte el nivell
d’esquí.

Dissabtes, diumenges i vacances escolars

INICI PREVIST: 01-12-2019

FINALITZACIÓ: 19-04-2020 (Ambdós dates depenent de la climatologia)

HORARI: 9.00 h a 14.00 h

OBLIGATORI: Uniforme  complert del club,  Llicencia Catalana o Estatal  segons categoria, us del casc i tortuga.

El preu de temporada no inclou ni inscripcions, ni desplaçaments, ni allotjaments a curses.

Quotes de soci: No incloses en el preu

Els components dels diferents equips obligatòriament hauran  de fer ús del uniforme del club, ( anorac,  pantalón  negre, dessuadora , polar , mono de cursa).

A les curses en la que es competeix com a club tindrà que utilitzar mínim l’anorac .

ESQUÍ  NOCTURN:   COMPETICIÓ

Com be sabeu Masella ha il·luminat part de l’estació , l’estadi de pletes , davallada, muntanyes russes, esquirols, i altres pistes fins arribar al pla, l’equip tècnic creu convenient que els esportistes en edat de competir  seria molt convenient que adquireixin el forfet suplement nocturn doncs es faran algunes curses  i entrenaments que  seran voluntaris doncs tenen un cost econòmic, el cost d’aquest forfet suplement s’amortitza en cinc dies.

REQUERIMENTS

Quota de Competició (Consultar Club). Aquesta quota contempla les despeses ocasionades pels entrenament, assessorament, material tècnic per a tota la temporada d’hivern.

-Abonament de Temporada de l’estació Masella o ALP2500 (també és possible la compra de forfaits diaris o pacs de 6 dies, que s’abonaran al moment)

-Llicencia estatal o catalana segons categoria per INFANTILS, JUVENILS, SENIORS

-Llicencia Catalana ALEVINS I ALEVINS II

-L’Uniforme del Club per aquesta modalitat és obligatori, per formar part de l’equip de competició hauràs d’anar degudament uniformat: pantaló negre i anorak i windstoper del club.

NORMES

Cal complir la condició de soci, En opció temporada complerta, és necessari un certificat mèdic (no cal oficial) en el que hi consti el nom i cognoms del facultatiu segell i nº de col∙legiat és suficient. Signar el full de condicions i autorització paterna o del tutor legal, en totes les opcions estar en possessió de l’assegurança o llicencia de la temporada vigent

Utilitzar totes les mesures de seguretat, Casc, Tortuga, Mascara, (NO ULLERES)

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER LA INSCRIPCIÓ

Fotografia carnet
Llibre de família o DNI
Comprovant transferència al compte bancari del club:

2100 0087 67 0201093719 .

Cal fer aquest dipòsit per tal de dur a terme la matrícula abans del 30 de novembre de 2015.

Contacta amb nosaltres per obtenir informació sobre els preus

CONTACTA PER LA INSCRIPCIÓ, INFORMACIÓ DE PREUS I TOTA LA INFORMACIÓ ADICIONAL QUE NECESSITIS