GRUP DE PARES

Cursos destinats als pares i mares, socis del Club que vulguin millorar el seu nivell d’esquí i passar una bona estona.

INICI: Novembre 2020

FINALITZACIÓ: A determinar

6 DIES ALTENRS

Ambdós nivells s’aniran alternant, cada cap de setmana.

CAPS DE SETMANA

HORARI: 9:00h a 14:00h.

Durant el dia es farà una pausa per esmorzar (11:00h).

GRUP DE PARES

El grup de pares té com a objectiu millorar la tècnica i nivell d’esquí dels pares i mares, socis del Club.

Es fà de forma grupal i les places són limitades.

D’aquesta forma assegurem un bon rendiment i millora, alhora que es genera un bon àmbient entre els pares i mares del club!

El grup de pares està dividit en 2 nivells.

Per a poder a dur a terme els cursos de la millor forma possible és important seguir unes normes generals

NIVELLS

Pares que ja saben esquiar, tenen unaè tècnica abançada d’esquí i volen millorar-la.

Pares que no saben esquiar o tenen un nivell baix i volen aprendre o millorar la seva tècnica.

NORMES GENERALS

Material i seguretat

És obligatori l’ús del CASC i la TORTUGA (protecció per l’esquena)

Cal complir la condició de soci. És necessari un certificat mèdic (no cal oficial) en el que hi consti el nom i cognoms del facultatiu segell i nº de col∙legiat és suficient. Signar el full de condicions i autorització paterna o del tutor legal, en totes les opcions estar en possessió de l’assegurança o llicencia de la temporada vigent.

Quotes de soci no incloses en el preu del curs.

OBLIGATORI FORFAIT TRAMITAT PEL CLUB – ALP 2500

OBLIGATORI ASSEGURANÇA TRAMITADA PEL CLUB

QUÈ NECESSITES PER A LA INSCRIPCIÓ?

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A LA INSCRIPCIÓ

• Fotografia carnet.
  • Llibre de família o DNI
  • Certificat mèdic (no cal oficial).
  • Comprovant transferència al compte bancari del club:

2100 0087 67 0201093719

Cal fer aquest dipòsit per tal de dur a terme la matrícula abans del 30 de novembre de 2020.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Contacta per a fer la inscripció, saber la informació de preus i tota la informació addicional que necessitis.

Necessites més informació?
Posa't en contacte amb nosaltres!
Hola!
En que et podem ajudar?