En el club Esquí Terrassa l’hi donem al teu fill/a l’atenció personalitzada per potenciar el seu aprenentatge i amb la finalitat d’adquirir les habilitats bàsiques des de un bon inici. El Club Esquí Terrassa comptem amb 75 anys d’experiència en la formació d’esquiadors i persones.  comptem amb el millor equip tècnic.

La nostre prioritat es la teva felicitat durant l’aprenentatge del Esquí, tenim els programes que millor s’adapten a les teves necessitats. Tant si ets el més exigent en competició com si el teu objectiu és millorar la teva tècnica.

Aquí trobaràs tota l’informació dels programes que et podem oferir, estàs preparat per formar part de la família del CET, demana més informació sense compromís.