El Club Esquí Terrassa té més de 75 de vida, el nostre objectiu sempre ha estat la promoció dels esports d’hivern, acompanyant a tots aquells que ho desitgen en l’aprenentatge del Esquí Alpí. Tots aquests anys d’historia ens han permés aprendre del passat i adaptar-nos als nous canvis i aprofitant les oportunitats que les oportunitats que ens brinda el present. Ens complau oferir-vos a tots el Club Esquí Terrassa, el CET 2.0, un club amb un aspecte modern i actualitzat amb la mateixa filosofia i implicació que em demostrat durant els 75 anys d’història.

Equip Tècnic

Tenim el millor equip tècnic, aquesta és la gran virtut que ens ha permès perdurà durant gairebé 8 dècades a la cúspide del Esquí Alpí a nivell nacional.
Actualment som l’únic club que presenta un projecte de llarg desenvolupament des de que nen entra el club fins que deixa el club, el treball i els objectius de totes les seves etapes formatives segons la seva edat biològica. Aquest últim aspecte és vital per entendre el nivell de maduració física i donar a cada nen/a aquells estímuls que són més adequats per a ell.
La prioritat del club és la base, treballar de forma individualitzada en les edats més petites per tal de que cada nen/a tingui l’atenció necessària per potenciar el seu desenvolupament i les seves habilitats. Sentar unes òptimes bases tècniques per tal de facilitar l’aprenentatge en les etapes de formació posteriors. Aquests són els programes t’oferim, en les mans dels millors entrenadors i els millors professionals.

Vols coneixerlos?

Coneix l’equip tècnic del Club d’Esquí Terrassa, encarregat de formar als socis i alumnes cada temporada. Entre tots ells, formen un grup de professionals de la neu capaços de convertir cada membre del Club en un autèntic esquiador.

Els Nostres Entrenadors: