QUOTES DE SOCI

Per a realitzar qualsevol activitat al CET és necessari cumplir amb la condició de soci.

QUOTA SOCI ADLUT

A partir de 31 anys
89 anuals

QUOTA SOCI JOVE

Dels 14 als 30 anys
65 anuals

QUOTA SOCI INFANTIL

Dels 0 als 13 anys
30 anuals

Avantatges

Avantages per als socis del Centre Excursionista de Terrassa:

• Formar part d’una entitat centenària, compromesa amb la divulgació dels valors de l’excursionisme, amb la conservació del patrimoni natural i cultural, amb la ciutat i amb el país.
  • Formar part d’una de les entitats de referència de la ciutat en els àmbits cultural, esportiu i ecologista.
  • Tramitar la targeta federativa de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya que comporta una assegurança personal per a les activitats a l’aire lliure i adaptada a les teves necessitats.
  • Participar a la gran majoria de les activitats del Centre amb preus avantatjosos que arriben, en força ocasions, a ser gratuïts per als socis.
  • Tenir dret a descomptes en els productes i serveis d’empreses i comerços que col·laboren amb el Centre Excursionista de Terrassa.
  • Utilitzar el servei de préstec de llibres, guies i mapes de la nostra biblioteca.
  • Fer servir la sala d’actes de la nostra seu social per a actes i celebracions particulars pagant una aportació simbòlica.
  • Participar en l’organització d’activitats i proposar-ne de noves que encaixin en els teus gustos o necessitats.
  • Participar, sol·licitant-ho abans a secretaria, a les reunions de la junta directiva.
  • Associar-te a les diverses seccions del Centre.
  • Rebre el Full bimestral, amb el recull de les activitats organitzades per l’entitat o a l’entitat. El pots rebre en format electrònic o en paper, per correu o missatgeria, a casa teva.
  • Rebre el calendari anual i participar en la seva confecció aportant-hi fotografies.
  • Rebre, si ho desitges, el butlletí electrònic setmanal i les comunicacions setmanals pel nostre canal de Telegram.
  • Participar a les assemblees i aportar-hi idees, propostes o queixes.
  • Al cap d’un any de fer-te soci pots formar part de la junta directiva de l’entitat, si ho desitges.

Obligacions per als socis del Centre Excursionista de Terrassa

• Satisfer la quota de soci de forma anual o trimestral
  • Respectar l’entitat, les persones que la formen, els seus principis i les seves instal·lacions.

CONTACTE

Secció Club esquí Terrassa