STAGE D’ESQUÍ

EL Club Esquí Terrassa té com a objectiu dotar d’instruments als nostres esportistes , a cadascú al nivell que necessiti, per seguir motivats per ser esquiadors, perquè el resultat és clar, millor satisfacció per a cada corredor perquè te més oportunitats per aconseguir els objectius que busca i li corresponen. Seguint aquesta línia volem potenciar les activitats fora de la temporada de neu als pirineus.

Esquí:

Programar i estructurar els stages d’estiu per tal d’aprofitar l’oportunitat que ens brinden els indoors i els glaceres per seguir practicant l’esport que ens fa més feliç. Aportar continuïtat a la feina que realitzem durant l’hivern i millorar tècnicament a l’hora que aprenem valors que ens transmet l’esport.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Contacta per a fer la inscripció, saber la informació de preus i tota la informació addicional que necessitis.

club esquí terrassa

Secció Club esquí Terrassa