INICIACIÓ

INICIACIÓ A L'ESQUÍ ALPÍ

Cursos destinats a nens a partir de 3 anys que mai s’han posat uns esquís, no saben fer “cunya”, girar ni frenar.

INICI: Desembre 2020

FINALITZACIÓ: A determinar

A l’inici del curs les classes seran personalitzades amb un entrenador per nen fins que el nen hagi assolit un nivell mínim per anar en grup. HORARI: 9:00h a 14:00h.

Durant el dia es farà una pausa per esmorzar (11:00h).

INICIACIÓ A L’ESQUÍ ALPÍ

El curs d’iniciació permet als nens a iniciar-se al món de l’esquí d’una forma personalitzada i divertida.

L’objectiu és que el nen sigui capaç de controlar la seva velocitat, frenada, també que disfruti i conegui l’entorn en el qual pràctica l’esport.

Per a poder a dur a terme els cursos de la millor forma possible és important seguir unes normes generals

NORMES GENERALS

Normes generals durant la pausa.

Els nens han de portar esmorzar de casa, entrepà i beguda. Aconsellem als pares no ser-hi a l’hora d’esmorzar. Els monitors no podran comprar menjar pels nens.

Contacte

Els pares no es poden posar en contacte directament amb els monitors, hauran de fer-ho a través del coordinador/a del club.

Material i seguretat

És obligatori l’ús del CASC i la TORTUGA (protecció per l’esquena) i MASCARA D’ESQUÍ (no ulleres de sol normals). Aconsellem que els guants i pantalons tinguin una mínima qualitat, per evitar que aquests quedin xops. Com a distintiu d’identitat i seguretat aconsellem portar l’anorac de club o portar sempre el peto que el club us deixarà.

El Club no cedeix el material.

Cal complir la condició de soci. En opció temporada completa, és necessari un certificat mèdic (no cal oficial) en el que hi consti el nom i cognoms del facultatiu segell i nº de col∙legiat és suficient. Signar el full de condicions i autorització paterna o del tutor legal, en totes les opcions estar en possessió de l’assegurança o llicencia de la temporada vigent

Quotes de soci no incloses en el preu.

OBLIGATORI FORFAIT TRAMITAT PEL CLUB

OBLIGATORI ASSEGURANÇA TRAMITADA PEL CLUB

QUÈ NECESSITES PER A LA INSCRIPCIÓ?

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER LA INSCRIPCIÓ

• Fotografia carnet.
  • Llibre de família o DNI
  • Certificat mèdic (no cal oficial).
  • Full de condicions i autorització paterna o del tutor legal.
  • Comprovant transferència al compte bancari del club:

2100 0087 67 0201093719

Cal fer aquest dipòsit per tal de dur a terme la matrícula abans del 30 de novembre de 2020.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Contacta per a fer la inscripció, saber la informació de preus i tota la informació addicional que necessitis.

Necessites més informació?
Posa't en contacte amb nosaltres!
Hola!
En que et podem ajudar?