CURS DE REIS

Curs de REIS.

Destinat tant a nens que no s’han posat mai uns esquís,no saben fer”cunya”, girar ni frenar (iniciació) com a nens que ja saben esquiar (perfeccionament)

INICI: A determinar

FINALITZACIÓ: A determinar

Dissabtes o diumenges.

HORARI: 9:00h a 14:00h.

Durant el dia es farà una pausa per esmorzar (11:00h).

CURS DE REIS

L’objectiu del curs és que tant els nens/es que no s’han posat mai uns esquis com els que ja sapiguen les bases de l’esquí aprenguin i millorin la seva tècnica mentre s’ho passen pipa!

Per a poder a dur a terme els cursos de la millor forma possible és important seguir unes normes generals

NORMES GENERALS

Normes generals durant la pausa.

Els nens/es han de portar esmorzar de casa, entrepà i beguda. Aconsellem als pares no ser-hi a l’hora d’esmorzar. Els monitors no podran comprar menjar pels nens.

Contacte

Els pares no es poden posar en contacte directament amb els entrenadors, hauran de fer-ho a través del coordinador/a del club.

Material i seguretat

És obligatori l’ús del CASC i la TORTUGA (protecció per l’esquena) i MÀSCARA (No ulleres).

Roba i guants adequats per estar hores a la neu.

Cal complir la condició de soci. És necessari un certificat mèdic (no cal oficial) en el que hi consti el nom i cognoms del facultatiu segell i nº de col∙legiat és suficient. Signar el full de condicions i autorització paterna o del tutor legal, en totes les opcions estar en possessió de l’assegurança o llicencia de la temporada vigent.

Quotes de soci no incloses en el preu del curs.

OBLIGATORI FORFAIT TRAMITAT PEL CLUB

OBLIGATORI ASSEGURANÇA

QUÈ NECESSITES PER A LA INSCRIPCIÓ?

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A LA INSCRIPCIÓ

• Fotografia carnet.
  • Llibre de família o DNI
  • Certificat mèdic (no cal oficial).
  • Full de condicions i autorització paterna o del tutor legal.
  • Comprovant transferència al compte bancari del club:

2100 0087 67 0201093719

Cal fer aquest dipòsit per tal de dur a terme la matrícula abans del 30 de novembre de 2020.

El Club es reserva el dret de suspendre les activitats per climatologia molt adversa,encara que l’estacio romangui oberta.

Sols es podrà recuperar els dies perduts en cas que l’estació tanqui o el club pugui considerar el dret a fer-ho.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Contacta per a fer la inscripció, saber la informació de preus i tota la informació addicional que necessitis.

Necessites més informació?
Posa't en contacte amb nosaltres!
Hola!
En que et podem ajudar?